تاثیر کرونا بر فضای خانه ها

تاثیر کرونا بر فضای خانه ها

تاثیر کرونا بر فضای خانه ها

مدیر سایت 1400/08/08

بجز راکد شدن بازار املاک، عوامل دیگری نیز وجود داشت که سرمایه گذاران بالقوه هنگام خرید خانه به آنها توجه می کردند. گرایشهایی که قبل از همه گیری ایجاد می شد، مطمئناً می تواند تغییر کند. علاوه بر این، قرنطینه کرونا به صاحبان خانه اجازه داد تا خانه های خود را دوباره ارزیابی کنند. در حال حاضر، به دلیل کرونا، انتظار می رود تقاضا برای خانه هایی با بالکن، باغ یا فضای اداری در خانه افزایش یابد. برخی از افراد حتی ممکن است به دنبال خرید خانه یا ملک دور از مرکز شهر با باغ های بزرگتر و فضای اداری باشند. این روند قطعاً نظر مردم را در مورد نحوه زندگی و کار تغییر می دهد.

خانه هایی با باغ و حیاط

بالکن به دلیل کرونا، از این پس، هنگام خرید ملک، ویژگیهای باغ و بالکن می تواند علاوه بر محوطه سازی موثر باشد. به خصوص که نیازها و معیارهای خرید ملک به دلیل این همه گیری تغییر کرده است. به عنوان مثال، نقل مکان از شهر به مناطق روستایی می تواند یک روند جدید املاک و مستغلات برای سال 2020 باشد. علاوه بر این، خریداران احتمالی که قصد خرید ملک در مرحله بعد از کرونا را دارند، می توانند برای خرید ملک در مناطق روستایی مانند تابستان اقدام کنند. خانه ها همه گیر، به غیر از اولویت های سرمایه گذاران بالقوه، برخی از آنها ممکن است یک اتاق اضافی برای ادارات یا املاک نزدیک پارک ها ترجیح دهند. طبق نظرسنجی های انجام شده، تصمیم خریداران بالقوه در مورد خرید این نوع ویژگی ها، هنگام خرید خانه یا آپارتمان مثر خواهد بود.

اداری شدن فضای خانه ها

مردم عادت ندارند به مدت طولانی در خانه بمانند. بنابراین، آنها هرگز علاقه ای به خرید دفتر خانگی نداشتند. با تعداد زیادی از کارگران که از راه دور کار می کنند، بسیاری از مردم متوجه شده اند که داشتن دفتر در خانه خود کار را آسان تر می کند. برای کسانی که نمی خواهند جابجا شوند، تنها راه حلی که دارند این است که فضای کاری را برای ایجاد یک فضای کاری به حداقل برسانند. به یا رفتن به خانه ای بزرگتر با فضای اداری را در نظر بگیرید. به گزارش یک یک شخص آگاه به امور ملکی گزارش داد که کرونا به ما می فهماند که اگر در خانه کار می کنیم، به خانه ای نیاز داریم که بتوانیم در آن کار کنیم. بنابراین، وقتی همه گیری تمام شد و شرایط مناسب فراهم شد، ما باید آماده گرایش های جدید در ترجیحات مسکن و طراحی داخلی خود باشیم.

روندهای جدید فروش مسکن

در دنیای مدرن، ارزش معاملات مجازی، به ویژه در دوران همه گیری افزایش یافته است. در دنیای مدرن، ارزش معاملات مجازی به ویژه در دوران همه گیری افزایش یافته است. با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین آنلاین و عکس های فوری 360 درجه، خریداران بالقوه می توانند به راحتی احساس کنند که حتی بدون ورود به خانه در آنجا هستند. همچنین از طریق دورکاری نیازهای مختلف ارتباطی را برآورده می کند. بخش مسکن با همگام با توسعه فناوری به رشد خود ادامه می دهد.