پروژه خرازی

پروژه خرازی

پروژه خرازی

مدیر سایت 1401/10/12

یه سوال پر تکرار برای شما دوستان که از ما دارید..اینه…چرا باید واحد آپارتمان در خرازی بخرم؟

در حال حاضر منطقه 22 تهران جز ساخت وساز های نو در منطقه به حساب میاد و برج های نوساز ویا شخصی ساز به خاطر وسعت 7000هکتاری اون همیشه واحد های آماده به تحویل وکلید نخورده در اون زیاده…

از این رو شرایط برای خرید وسرمایه گذاری در منطقه بیشتر ازتقاضا داره جلو میره ..

اما نکته اساسی و کلیدی ماجرا این جاست که برج ها و ساختمان های برند در منطقه بسیار ارزش بالاتری نسبت به رقبا دارند..

ازجمله باملند ،رزمال،ایران مال و حتی ساختمان های تجاری اداری تماس،لکسون و آرتمیس..

از این رو اگر شما بدانید که منطقه ایی که در آن واحد آپارتمان میخرید در آینده به کدام سمت از لحاظ ارزشی  وبرند ماندگار پیش میرود .می تواند سود ویا ارزش ملک شما را چندین برابر کند.

امروزه به دلیل نیاز جامعه در ساخت برج های رفاهی و تجاری و گردشگری ..می توان گفت که منطقه 22 در این مورد بسیار خوب عمل کرده و در حال تکمیل است..

امروزه مرکز شهر ها وپایتخت بسیار آلوده و ترافیک های سنگین عبور ومرور و نداشتن جای پارک ماشین ها و پر سرو صدا بودن منطقه، شرکت های برند و صاحبین کسب کار و ساکنین شهر در حال کوچ به منطقه خوش آب هوا و دسترسی آسان اند..

درست است که این منطقه ضعف هایی هم دارد مثلا نداشتن ایستگاه های مترو متعدد  و یا بخش خدمات وخرید کالا در کل منطقه مانند داروخانه،درمانگاه،کلانتری،اما منطقه با افزایش جمعیت وتردد ونیاز و خواسته های ساکنین به سرعت در حال رشد است.

با این حال یکی از مناطقی که در آینده بسیار خوب چشم اندازی دارد. منطقه مرزی 22 تهران است به عنوان مثال سرو آزاد، این محله که بخشی از آن قدیمی ساز بوده  وبخش بزرگ آن در حال توسعه هست..بسیار جذاب برای سرمایه گذاری می باشد.

پروژه شهید خرازی از جمله محله هایی است در سرو آزاد که به سرعت در حال پیشرفت و ساخت وساز قرارگرفته است.

خدمات رفاهی، مراکز خرید، ایستگاه مترو ،وردآورد، مدارس مختلف تحصیلی،مساجد و درمانگاه ها در این محله به سرعت دارن زیاد میشن تا ساکنین از رفاه بیشتر شهری استفاده کنند.

در حال حاضر الان حدود 70 درصد این مجتمع آماده سکونت هست.در تاریخ دوازدهم دی ماه یک هزار وچهارصد ویک 

نوع تیپ نقشه ها و پلن ها …در این پروژه بسیار مهم هست ..کمترین پرتی و صرفه جویی در مصرف انرژی با بهترین سیستم های VRF و شوفاژ صورت گرفته است.

حالا ما سعی داریم در مباحث و دغدغه ایی که شما عزیزان برخورد میکنید رو در این جا برای شما قرار بدیم.

جالبه که بدونید بیشترین متقاضیان برای سرمایه گذاری در این منطقه هستند، منطقه 1 و منطقه2 تهران هستند.

تیم آسا مستقر در خود پروژه، در خدمت شما عزیزان و دوستان هست تا برای مشورت ، بازدید و انتخاب شما عزیزان به کار سهولت بخشد  و اطلاعات کامل تری برای ارائه به شما عزیزان داشته باشد.