شهرک یاس تهران

شهرک یاس تهران

شهرک یاس تهران

مدیر سایت 1400/09/03

در این مطلب می خواهیم پیرامون شهرک یاس و اینکه کجاست صحبت کرده و در ادامه و با گذری از تاریخچه آن راجع به امکانات مجتمع مسکونی یاس صحبت کنیم. علاوه بر این در مورد قیمت املاک، رهن و اجاره آپارتمان و نیز قیمت خرید خانه و آپارتمان در شهرک یاس نیز بحث می کنیم.

در این بین نیز شما را از همین صفحه مستقیما به آگهی های ارائه شده توسط املاک آسا بعنوان مشاور املاک در شهرک یاس تهران منطقه 22  هدایت خواهیم کرد. به یک مورد دیگری نیز که بایستی به آن اشاره کنیم این است که تمامی خانه ها و آپارتمان های شهرک یاس چیتگر که آگهی آن ها در این سایت ارائه شده اند، دارای سند قطعی و تک برگ می باشند.

شهرک یاس تهران

املاک شهرک یاس منطقه 22 تهران، اولین شهرکی بود که با این عنوان در انتهای (ضلع شمالی) بلوار کوهک ساخته شد. تا همین چندین سال قبل و پیش از تکمیل بزرگراه جدید، خیابان کوهک بصورت یکپارچه بود؛ از این رو ساکنین املاک غرب تهران و منطقه بیست و دو، از این منطقه مسکونی با عناوینی چون شهرک یاس کوهک و یا شهرک یاس چیتگر نیز یاد می کنند.

شهرک یاس کجاست؟

شهرک یاس اصلی که از آن یاد می کنند در غرب تهران و شرق منطقه 22 قرار دارد. اگر برای شما آسان تر است که از روی نقشه کروکی محله یاس را بررسی کنید، شهرک یاس دقیقا در شمالی غربی تقاطع بزرگراه آزادگان و بزرگراه شهید همدانی واقع شده است.

چگونه برویم شهرک یاس؟

ما بخاط اینکه احتمال دادیم ممکنه جابجایی بین صفحات مرورگر و یا اپلیکیشن های موبایل برای پیدا کردن نقشه شهرک و محل قرارگیری یا کروکی آن برای شما دشوار باشد، تصمیم گرفتیم تا از روی محدوده Yas Town Map (شهرک یاس) برای شما اسرکین شات گرفته و داخل همین مقاله در مورد آن صحبت کنیم.

نقشه شهرک یاس منطقه 22

همان طور که در نقشه زیر مشخص است، محدوده شهرک یاس با خطی قرمز رنگ مشخص شده است. همچنین پاساژ، مرکز خرید گل یاس و درمانگاه ولیعصر نیز جزو املاک شهرک یاس منطقه 22 محسوب می شوند. بصورت اجمالی می توانید با بزرگراه ها و خیابان های منتهی به این محله آشنا شوید.

عکس نقشه

مسیرهای دسترسی به شهرک یاس

در حال حاضر تنها یک مسیر اصلی به منطقه مسکونی یاس وجود دارد و آن هم خیابان بیگدلی است. البته این نوع دسترسی از جهت دنج بودن هر محلی می تواند مزیت محسوب شود، اما خود می تواند از جهاتی ساکنین و عبور از این محل را دچار مشکل کند که بعدا بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

اگر قصد خرید آپارتمان در شهرک یاس را دارید و می خواهید بازدیدی هم از آن داشته باشید، شریان های اصلی ای که از امتداد آن ها می توانید با خودروی شخصی به محله یاس کوهک برسید، عبارتند از:

  • بلوار کاج: حدفاصل تقاطع هوانیروز و پل روگذر بزرگراه همدانی. خود بلوار کاج نیز از سمت جنوب، به بلوار دانشگاه و بلوار کوهک چیتگر می رسد. همچین خیابان کاج از سمت شمال، با عبور از تقاطع های خیابان هوانیروز، بلوار امیر کبیر و بزرگراه شهید خرازی تا بلوار 5 آبشار امتداد می یابد.
  • بلوار گل ها: ضلع جنوبی بلوار گل ها و که به خیابان بیگدلی می رسد. برای دسترسی به بلوار گل ها نیز می توانید از طریق خیابان های هوانیروز،  امیرکبیر، میدان اتریش، اتوبان خرازی و خیابان پنچ آبشار منطقه 22 استفاده کنید.

قیمت خانه در شهرک یاس منطقه 22

حال وقت آن است که بپردازیم به مسئله نقدیندگی و بودجه ای که برای سکونت در یاس به آن نیاز است. ما در گروه مشاورین املاک مسکن آسا بهترین فایل های ملکی شهرک مسکونی یاس را برای شما گلچین، و بصورت آگهی املاک و البته با قیمت روز منتشر کرده ایم. در این آگهی ها، علاوه بر قیمت خانه در شهرک یاس منطقه 22، متراژ، تعداد اتاق خواب و دیگر امکانات نیز آورده شده.

خرید آپارتمان در شهرک یاس

در حال حاضر و طی این چند ماه قیمت ها خیلی نوسان نداشته و می توانید جهت خرید آپارتمان در شهرک یاس اقدام کنید. قبل هر حرکتی البته توصیه می کنیم از مشاورین خوب ما بعنوان بهترین مشاور املاک در شهرک یاس تهران منطقه 22 کمک بگیرید تا بهترین فایل را به شما معرفی کنند و زیر و بم این شهرک را برای شما شرح دهند. بعنوان مثال برخی آپارتمان ها و خانه های مجتمع مسکونی یاس فاقد پارکینگ و برخی نیز دارای پارکینگ می باشند.

اجاره آپارتمان در شهرک یاس تهران

عدد نرخ اجاره و ودیعه ها در فایل ها و آگهی های مربوط به اجاره آپارتمان در شهرک یاس تهران، کمی سلیقه ای شده. در واقع مالکینی که خود یا افراد پیرامون آن ها توانایی و امکان سرمایه گذاری را دارند، ودیعه بیشتری دریافت می کنند؛ اما دیگرانی که از عهده این کار برنمی آیند، مبلغ اجاره بالاتری خواهند گرفت.

امکانات رفاهی شهرک یاس چیتگر

ما تصمیم داریم تا در ادامه، بیشتر در رابطه با امکانات رفاهی  نزدیک شهرک مسکونی یاس کوهک چیتگر واقع در منطقه بیست و دو صحبت کنیم. حال به برخی از مهم ترین های آن ها اشاره می کنیم:

  • دبستان و مدارس دخترانه و پسرانه داخل شهرک یاس
  • سوپرمارکت و نانوایی
  • درمانگاه ولیعصر که از آن با بیمارستان ولیعصر نیز یاد می شود که دارای کلینیک ها و آزمایشگاه های متعددی است
  • مرکز خرید پوشاک اسلامی-ایرانی گل یاس
  • تالار رستوران گل یاس
  • فروشگاه اتکا شعبه یاس
  • پمپ گاز و پمپ بنزین شماره 200 کوهک
  • رستوران
  • هتل بستان
  • باشگاه ورزشی